HKVY:n vuosikokous 12.10.2023

22.10.2023

HKVY:n vuosikokous järjestettiin 12.10.2023

Kokouksessa käytiin läpi sääntömääräiset vuosikokousasiat.

Hämeenkylän vanhempainyhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidettiin Hämeenkylän koululla torstaina 12.10.2023. Kokouksen alussa koulun rehtori Pasi Majasaari tervehti kokouksen osallistujia ja kertoi koulun kuulumisia.

Kokouksessa hyväksyttiin yhdistyksen toimintakertomus ja tilinpäätös toiminnantarkastajan esityksen mukaisesti sekä myönnettiin hallitukselle vastuuvapaus.

Yhdistyksen hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Elisa Voutilainen ja jäseniksi Tiina Etelälahti, Susanne Hiltunen, Tiina Huttu, Siru Kauppinen, Anne Löfgren ja Kaarina Pasanen.

Esitetty toimintasuunnitelma ja talousarvio vahvistettiin, sekä jäsenmaksuksi sovittiin 10 € kuluvalle toimintakaudelle.

Kokouksessa keskusteltiin lisäksi yhdistyksen ajankohtaisista asioista sekä päätettiin mahdollistaa hallituksen täydentäminen 1-3 jäsenellä seuraavaan kokoukseen (15.11.2023) saakka. Mikäli olet kiinnostunut toimimaan yhdistyksemme ytimessä ja osallistumaan päätöksentekoon, ole yhteydessä hallituksen jäseniin tai laita viestiä hamis.vanhemmat(at)gmail.com.

***

Seuraava hallituksen kokous pidetään keskiviikkona 15.11.2023 klo 17.30 Hämeenkylän koululla/hybridi (pyydä kokouskutsu: hamis.vanhemmat(at)gmail.com). Asialistalla mm. hallituksen järjestäytyminen, yhdistysviestintä, verkoston kuulumiset, tuleva kysely jäsenistölle ja toimintasuunnitelma. Kokous on kaikille avoin, tervetuloa!