HKVY:n sääntömääräinen vuosikokous järjestetään 11.10.2021 klo 18

6.10.2021

Hämeenkylän koulun vanhempainyhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous järjestetään maanantaina 11.10.2021 klo 18.00 Teams-kokouksena. Käsitellään sääntömääräiset vuosikokousasiat, valitaan mm. yhdistyksen puheenjohtaja ja hallituksen jäsenet.

Osallistuaksesi tarvitset tietokoneen sekä toimivan nettiyhteyden (Teams-sovellusta ei tarvita).

Kokouslinkki lähetetään ennakkoon ilmoittautuneille sähköpostiin. Ilmoittaudu mukaan lähettämällä sähköpostia osoitteeseen hamis.vanhemmat@gmail.com.

Tervetuloa vaikuttamaan vanhempainyhdistyksen toimintaan!

Hämeenkylän koulun vanhempainyhdistys ry

VUOSIKOKOUSKUTSU 2021

HÄMEENKYLÄN KOULUN VANHEMPAINYHDISTYS RY

KUTSU VUOSIKOKOUKSEEN

Aika:            11.10.2021 klo 18.00

Paikka:        Teams-kokous

Työjärjestys

1.Kokouksen avaus.

2.Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa.

3.Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.

4.Hyväksytään kokouksen työjärjestys.

5.Esitetään yhdistyksen vuosikertomus, tilinpäätös ja toiminnantarkastajan lausunto edelliseltä toiminta- ja tilivuodelta.

6.Vahvistetaan tilinpäätös edelliseltä tilikaudelta sekä päätetään vastuuvapauden myöntämisestä yhdistyksen hallitukselle ja muille tilivelvollisille tai niistä toimenpiteistä, joihin yhdistyksen hallinto antaa aihetta.

7.Valitaan hallituksen puheenjohtaja ja muut jäsenet.

8.Valitaan toiminnantarkastaja ja varatoiminnantarkastaja tarkastamaan kuluvan toimintavuoden taloutta ja hallintoa.

9.Vahvistetaan jäsenmaksun suuruus.

10.Vahvistetaan toimintasuunnitelma kuluvaa toimintavuotta varten.

11.Vahvistetaan talousarvio kuluvaa toimintavuotta varten.

12.Käsitellään muut asiat.