HKVY:n hallitus kokoontui 28.8.2023

3.9.2023

Hallitus kokoontui 28.8.2023

Vanhempainyhdistyksen hallituksen kokouksessa käsiteltiin tulevan vuosikokouksen aineistoja ja hyväksyttiin niiden lähettäminen toiminnantarkastajalle. Toimintakertomus, tilinpäätös ja tulevan kauden toimintasuunnitelma käsitellään yhdessä vuosikokouksessa torstaina 12.10.2023 klo 18 alkaen Hämeenkylän koululla, tervetuloa mukaan niin nykyiset kuin uudet jäsenet sekä kaikki yhdistyksen toiminnasta kiinnostuneet!

Hallituksen jäsenet ovat osallistuneet vanhempainiltoihin mahdollisuuksien mukaan ja kertoneet toiminnastamme. Tiedotamme toiminnastamme Wilman, jäsenkirjeiden, yhdistyksen kotisivun, Facebook-sivun sekä uutena Instagramin kautta. Vanhoille jäsenille jäsenmaksutiedote lähetetään vuosikokouksen jälkeen.

Hallituksen kokouksessa käsiteltiin iltapäiväkerhon resurssivajetta ja keskusteltiin mahdollisuuksista vaikuttaa vanhempien nostamiin epäkohtiin ja huoliin mahdollisimman pikaisesti. Vanhempainyhdistys on yhteydessä Vantaan kaupungin vastuutahoon sekä muihin tarvittaviin tahoihin ip-kerhon tilanteen parantamiseksi. Vanhemmat voivat myös yhdessä ilmaista mahdollisen huolensa palvelun laadusta suoraan kaupungin vastuutaholle.

Kokouksen ulkopuolisena asiana haluamme tiedottaa vanhempia K-Supermarket Herkkupähkinän kauppiaan yhteydenotoista. Kaupalla on esiintynyt koululaisten häiriköintiä viime keväänä sekä uudelleen nyt koulun alkaessa. Kauppias ja myös yhdistyksen hallitus toivoo, että vanhemmat keskustelevat vakavasti lasten ja nuorten kanssa ilkivallasta ja toisten omaisuuden kunnioittamisesta. Kaupalla on mm. sytytetty roskiksia tuleen ja kaupasta näpistellään usein. Mikäli toiminta jatkuu, puhuttelusta asia siirtyy poliisiasiaksi. Voitte välittää viestiä myös luokkien omiin tiedotuskanaviin, jotta viesti tavoittaa mahdollisimman useat vanhemmat. Pidetään yhdessä koululaisista huolta ja alueemme turvallisena!

Yhdistyksen sähköpostiosoite on hamis.vanhemmat@gmail.com

Hyvää alkanutta syksyä toivottaen,