HKVY:n hallitus kokoontui 24.4.2023

7.5.2023

Vanhempainyhdistyksen hallituksen huhtikuun kokouksessa keskusteltiin tulevista tapahtumista, kuten koululla järjestettävistä teemailloista, tanssiaisista ja kirppis- ja kierrätyspäivästä. Ajankohtaisia aiheita oli myös kevätjuhlan yhteydessä jaettavat stipendit sekä tulevan toimintakauden suojatievahtikampanja.

Kevään vakioaiheina sovittiin myös toimintakertomus- ja tilinpäätösaineistojen valmisteluista. Vuodenvaihteen mielipide- ja ideakyselyn myötä panostimme tänä keväänä oppilaiden kulttuurikokemuksiin. TOTEM-teatterin pussauskoppi -esitys ja Taikuri Karin kiusaamisen vastainen taikaesitys ovat toteutuksessa huhti- ja toukokuun aikana koululla. Kokoukseen mennessä Pussauskoppi-esitys oli ehditty pitää ja oppilaiden palautteen perusteella esitys oli ollut onnistunut.

Seuraava avoin tapahtuma koululla on oppilaiden toiveesta ja yhteistyössä järjestettävä kirppis- ja kierrätyspäivä lauantaina 6.5. klo 12-16. Vanhempainyhdistys tarjoaa myyntipaikkojen lisäksi oppilaiden tuottamia pyöränhuoltopalveluita sekä kasvomaalauksia omissa pisteissään kävijöille. Nelosluokkalaiset pitävät päivän ajan aulassa kahvi- ja herkkubuffettia, jonka myyntituotot käytetään leirikoulukassan kartuttamiseen.