HKVY:n hallitus kokoontui 24.10.2022

30.10.2022

Vanhempainyhdistyksen hallitus järjestäytyi seuraavasti: Yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja on Elisa Voutilainen, varapuheenjohtaja Tiina Huttu, rahastonhoitaja Anne Löfgren, sihteeri Tiina Etelälahti, viestintätiimi Siru Kauppinen ja Tiina Etelälahti sekä verkostotiimi Susanne Hiltunen ja Päivi Viitanen.

Koulun ajankohtaisia asioita olivat lukuvuosisuunnitelma, tulossa oleva Hämylan (11.11.), uudet opettajat: opo, erityisopettaja ja äidinkielenopettaja. Kokemukset yhdistetyistä 1- ja 2-luokista ovat olleet hyviä sekä opettajien että vanhempien mielestä. Puheenaiheita olivat myös inkluusion valtakunnallinen resursointi sekä Vantaalla toteutettava lukutaidon mittaus.

Yhdistysasioista ajankohtaisia olivat lukuvuosisuunnitelman hyväksyminen sekä pienet loppuvuoden hankinnat. Viestintää tehostamaan päätettiin perustaa Facebookin rinnalle Instagram-tili. Jäsenmäärä on kasvanut uudella kaudella noin 22 jäsenellä. Kokemukset kodin ja koulun yhteistyöpäivästä olivat positiiviset ja hallituksessa oltiin iloisia mahdollisuudesta keskustella vanhempien kanssa yhdistyksen ständillä. Vanhemmille toteutetaan myös kysely toiveista marraskuun aikana.

Muita keskustelussa olleita asioita olivat yhteisten tilaisuuksien järjestäminen, luennot, vertaistukiryhmä vanhemmille sekä koulualueen liikenneturvallisuus.

Seuraava kokous järjestetään 21.11.2022 klo 18 koululla. Kokous on kaikille avoin, tervetuloa!