HKVY:n hallitus kokoontui 13.2.2023

19.3.2023

Vanhempainyhdistyksen hallituksen helmikuun kokouksessa keskusteltiin mm. koulun ajankohtaisista kuulumisista ja keväällä jaettavista stipendeistä. Koululla järjestetään teemavanhempainilta yhteistyössä Ehyt ry:n kanssa maanantaina 20.3. ajankohtaisena aiheena päihteet.

Muita kokouksessa keskusteltuja asioita olivat koulun alussa järjestettävä suojatievahtikampanja yhteistyössä MLL:n kanssa, vanhempainyhdistyksen kevätluennon suunnittelu viikolle 19, yhteistyön aloittaminen lähikoulujen vanhempainyhdistysten kanssa ja koululaisten terveellisen ruokailun tukeminen.

Vanhempainyhdistyksen hallituksen päätökset:

• MobilePay-lyhytnumeron käyttö lopetetaan, koska kustannukset nousseet.
  • Tilataan oppilaille kaksi koululaisille suunnattua teatteriesitystä, ajankohta avoin.

Seuraavat kokoukset järjestetään klo 18 ma 3.4. ja ma 24.4. Hämeenkylän koululla. Kokoukset ovat kaikille avoimia, tervetuloa mukaan!