HKVY:n vuosikokous 20.9.2022

23.9.2022

Yhdistyksen vuosikokous

Hämeenkylän vanhempainyhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidettiin Hämeenkylän koululla tiistaina 20.9.2022. Kokouksen alussa vararehtori Jukka Väisänen tervehti kokouksen osallistujia ja vastasi mm. tiloihin liittyviin kysymyksiin.

Kokouksessa hyväksyttiin yhdistyksen toimintakertomus ja tilinpäätös toiminnantarkastajan esityksen mukaisesti sekä myönnettiin hallitukselle vastuuvapaus.

Yhdistyksen hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Elisa Voutilainen ja jäseniksi Tiina Etelälahti, Susanne Hiltunen, Tiina Huttu, Siru Kauppinen, Anne Löfgren ja Päivi Viitanen.

Esitetty toimintasuunnitelma ja talousarvio vahvistettiin, sekä jäsenmaksuksi sovittiin 10 € kuluvalle toimintakaudelle.

Kokouksessa keskusteltiin lisäksi tulevan kodin ja koulun yhteistyöpäivän 8.10.2022 järjestelyistä sekä vanhempien osallistamisesta mukaan vapaaehtoisiin toimikuntiin ja viestinnän kehittämisestä.

***

Seuraava hallituksen kokous pidetään maanantaina 24.10.2022 klo 18 Hämeenkylän koululla. Asialistalla mm. hallituksen järjestäytyminen, viestintäsuunnitelma, verkostoituminen, mahdollinen kysely jäsenistölle ja tulevan kauden hankinnoista keskusteleminen. Kokous on kaikille avoin, tervetuloa!