Hallitus kokoontui maanantaina 4.4.2022

6.4.2022

Hallitus kokoontui 4.4.2022.

Vanhempainyhdistys mukana koulun avajaisjuhlassa 23.4.2022

Hallituksen kokouksessa käytiin läpi lauantaikoulupäivänä järjestettävien avajaisjuhlien aikatauluja. Vanhempainyhdistyksellä on päivän ajan paikalla oma piste, jonne voi tulla keskustelemaan hallituksen edustajien kanssa. Pisteellä on infoa yhdistyksen jäsenyydestä ja Plussakortin liittämisestä osaksi K-Supermarket Hämeenkylän Kannata & Kerrytä -yhteistyötä!

Lue lisää: Kannata & Kerrytä -yhteistyö

Tervetuloa käymään pisteellämme!

Kevään aikana yhdistyksen hallitus on myös käynyt mm. kouluterveyskyselyn tuloksia läpi yhdessä koulun yhteisöllisen hyvinvointiryhmän kanssa. Yhdistys valmistelee parhaillaan päätöstä oppilaille kevätjuhlassa jaettavista stipendeistä. Yhdessä koulun kanssa osallistumme myös 5. ja 6. luokkien seksuaalikasvatustuntien järjestämiseen kevään aikana.

Seuraavan kerran hallitus kokoontuu 23.5.2022. Aiheena mm. toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen valmistelu sekä viestintäsuunnitelman käyttöönotto.