Hallituksen kokous 23.5.2022

4.6.2022

Hallituksen kokous 23.5.2022

Vanhempainyhdistyksen hallituksen kokouksessa keskusteltiin kodin ja koulun yhteistyöstä ja ajankohtaisista asioista, mm. uusina aloittavien oppilaiden määrästä ja uusista opetusjärjestelyistä 1. ja 2. luokille.

Yhdistys myöntää oppilaille perinteiset stipendit, jotka jaetaan kevätjuhlan yhteydessä. Tänä vuonna yhdistys jakaa jokaiselle luokalle myös lahjakortit alkusyksyn picnic-retkeä varten. Koulun avajaisjuhlissa tavoitettiin paljon vanhempia, kiitos kaikille pisteellä vierailleille ja tervetuloa uudet jäsenet!

Ensi syksyn asioista käsiteltiin mm. vuosikokousaineistoiden valmistelua sekä yhteistyötä MLL:n kanssa suojatiepäivystyksen järjestämisestä koulun alkamisen ensimmäisille päiville 11. ja 12.8. Voit jättää yhteystietosi alla olevan linkin kautta, lähetämme lisätietoa kampanjan toteutumisesta viikon 32 alussa.

Seuraavan kerran hallitus kokoontuu 15.8.2022. Aiheina mm. toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja toimintasuunnitelman hyväksyminen.

Terveisin,

Hämeenkylän koulun vanhempainyhdistyksen hallitus