Tervetuloa mukaan VANHEMPAINYHDISTYKSEEN!

YHDISTYKSEN TAVOITTEENA ON

• edistää oppilaiden vanhempien ja koulun välistä kasvatuskumppanuutta, vuorovaikutusta ja yhteistoimintaa
  • tukea koteja ja koulua terveellisen ja turvallisen oppimis- ja kasvuympäristön luomiseksi lapsille.
  • edistää lasten hyvinvointia,
  • tuoda esille vanhempien näkemyksiä koulua, opetusta ja kasvatusta koskevissa kysymyksissä
  • toimia oppilaiden vanhemmille yhteistyön ja vertaistuen foorumina.

Mediaoppilaiden tekemä esittelyvideo vanhempainyhdistyksen toiminnasta

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

LIITY JÄSENEKSI!

Tule mukaan toimintaan – tekemään, tukemaan ja osallistumaan.

• järjestämme tilaisuuksia ja tapahtumia yhteistyössä koulun kanssa,
  • teemme yhteistyötä muiden lasten ja nuorten hyväksi toimivien tahojen kanssa, esim. VANVARY ja Suomen Vanhempainliitto
  • olemme aloitteellisia, tuemme toiminnallisesti ja taloudellisesti oppilaskuntaa ja oppilaiden kerho- ja harrastustoimintaa,
  • jaamme stipendejä, tuemme koulun yhteisöllisyyttä ja kulttuurin kehittymistä.

Yhdistyksen jäsenmaksu on 10 €. Liity jäseneksi maksamalla jäsenmaksu  yhdistyksen tilille (FI39 4055 0011 6318 98). Muista ilmoittaa viestissä liittyvän jäsenen nimi, sähköposti sekä oppilaan luokka.

• Yhdistyksen tärkeä tulonlähde on jäsenmaksujen lisäksi K-supermarket Hämeenkylän sponsorointisopimus. Rekisteröi oma Plussa-korttisi mukaan ja auta kerryttämään varoja koulun ja oppilaiden hyväksi.